inbusiness-news-logo cbn omada-logo celebrity-logo LOGO-PNG-108

10 διαφημίσεις πολύ χειρότερες από το «Xτύπα σαν άντρας»

 

Μπορεί σήμερα η κοινωνία να σοκάρεται με ατάκες όπως το «Χτύπα σαν άντρας» που ακούστηκε στην διαφήμιση των Jumbo και οδήγησε στην λογοκρισία της διαφήμισης αλλά παλιότερα τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά. Οι διαφημίσεις πολλές φορές στρεφόταν εναντίον μειονοτήτων, γυναικών ή χρησιμοποιούσαν ακόμη και την παιδική αθωότητα για να προωθήσουν καλλυντικά και τσιγάρα… Δείτε 10 διαφημίσεις που αν κυκλοφορούσαν σήμερα θα είχαν προκαλέσει διαδηλώσεις.

 
Διαφήμιση της Palmolive από το 1920 που δηλώνει ότι για τις γυναίκες η εμφάνιση είναι πιο σημαντική από την εξυπνάδα.
 
palmolive


Το 1940 η Camel δήλωνε ότι τα τσιγάρα κάνουν καλό και οι γιατροί συμφωνούν με αυτή την άποψη.


camel 


Το Jell-O το 1920 έδειχνε στη διαφήμισή του ένα παιδάκι να σερβίρει την κυρία του σπιτιού και στη λεζάντα προσπαθούσαν να αποτυπώσουν τη διάλεκτο των μαύρων του Nότου.
 

jello

 

Το 1950 η 7-Up παρακινούσε τους γονείς να δίνουν στα παιδιά τους αναψυκτικό από την παιδική ηλικία


 7up


Την ίδια περίοδο το συμβούλιο αναψυκτικών των ΗΠΑ κυκλοφόρησε παρόμοια διαφήμιση λέγοντας ότι τα μωρά που πίνουν αναψυκτικά γίνονται πιο εξωστρεφή όταν μεγαλώσουν…

coca_cola


Τα  Marlboro σκέφτηκαν ότι θα ήταν καλή ιδέα να χρησιμοποιήσουν βρέφη στη διαφήμισή τους.


marlboro

 
Τα πουκάμισα Van Hausen δήλωναν ότι 4 στους 5 άντρες προτιμούν τη μάρκα τους και ο ένας που δεν την προτιμούσε ήταν ιθαγενής της Αφρικής…

 vanjeusen

Στα 60s η Hoover υποστήριζε ότι οι γυναίκες θα ήταν πολύ χαρούμενες το πρωί των Χριστουγέννων αν έβρισκαν κάτω από το δέντρο μια ηλεκτρική σκούπα.
 
hoover

Τα προϊόντα Baby Soft στα 70s δεν δίσταζαν να χρησιμοποιήσουν μια ανήλικη σε συνδυασμό με την ατάκα ότι «η αθωότητα είναι πιο σέξι απ’ ότι πιστεύεις».
 
 baby_soft

Το λευκό αγοράκι ρωτάει έναν μαύρο συνομήλικο γιατί η μαμά του δεν τον πλένει κι εκείνο με το σαπούνι NK Fairbank Co
  
 soap
 
;