Ημέρα της τελετής λήξης σήμερα και της απονομής των Χρυσών Λιονταριών και των άλλων βραβείων του 74ου φεστιβάλ κινηματογράφου της Βενετίας.
Στα φαβορί για το Χρυσό Λιοντάρι καλύτερης ταινίας οι ταινίες «Τρεις πινακίδες έξω από το Έμπινγκ του Μιζούρι» του Μάρτιν ΜακΝτόνα, «Το σχήμα του νερού» του Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο και «Μακτούμπ, αγάπη μου: canto uno» του Αμπντελατίφ Κεσίς.
Στα ουτσάιντερ και το θαυμάσιο ντοκιμαντέρ «Ex Libris: The New York Library», μια άλλη ματιά πάνω στη Βιβλιοθήκη της Νέας Υόρκης από τον μεγάλο ντοκαμαντερίστα Φρέντερικ Γουάιζμαν και η «Μητέρα!» του Ντάρεν Αρονόφσκι – όλες ταινίες πρέπει να πω που ξεχώρισε ιδιαίτερα η διεθνής κριτική. Βέβαια η σύνθεση της επιτροπής είναι τέτοια, που μπορούμε να περιμένουμε όλων των ειδών της εκπλήξεις.
Στα υπόλοιπα φαβορί, για τα άλλα βραβεία της Μόστρας του κινηματογράφου, είναι η λιβανέζικη «Η προσβολή» του Ζίαντ Ντουέιν, η κινέζικη «Οι άγγελοι φοράνε άσπρα» της Βίβαν Κιου, η αυστραλέζικη «Sweet Country» του Γουόρικ Γκόρντον, η γαλλική «Το σπίτι κοντά στη θάλασσα» του Ρομπέρ Γκεντιγκιάν και η αμερικανική «First Reformed» του Πολ Σρέιντερ.
Πολλές είναι οι καλές ερμηνείες τόσο των γυναικών όσο και των αντρών, από τις οποίες, από γυναικείας πλευράς, τις Φράνσις ΜακΝτόρμαντ («Τρεις πινακίδες….»), Γουέν Κι («Οι άγγελοι φοράνε άσπρα»), Σάλι Χόκινς («Το σχήμα του νερού»), Τζένιφερ Λόρενς («Μητέρα!»), Αριάν Ασκαρίντ («Το σπίτι κοντά στη θάλασσα»), Σάρλοτ Ράμπλινγκ («Χάνα»), και, από ανδρικής πλευράς, τους: Φουκουγιάμα Μασαχάρου («Ο τρίτος φόνος»), Τσάρλι Πλάμερ («Στηρίξου στον Πιτ»), Ματ Ντέιμον («Suburbicon»), Λίορ Ασκενάζι («Φοξτρότ»), Ίθαν Χοκ («First Reformed»), Ντόναλντ Σάδερλαντ («The Leisure Seeker»).