Ο Εμπεσίλιο θα παίξει Τσάμπιονς Λιγκ και το πανηγύρισε... πικάροντας για το Γιουρόπα Λιγκ!
Ο Ολλανδός μέσος πόσταρε φωτογραφία που παριστάνει ένα άνθρωπο να… σιχαίνεται και να αποφεύγει το Γιουρόπα Λιγκ, ενώ ο ίδιος παρουσιάζεται ενθουσιασμένος για το Τσάμπιονς Λιγκ
12:23 - 30 Αυγουστου 2018























