Η Δούκισσα Νομικού «ανέβασε» την πρώτη φωτογραφία του μωρού της στο Instagram.
Μάθε όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News
Η περήφανη και ευτυχισμένη μανούλα, ανέβασε στην προσωπική της σελίδα στο instagram την πρώτη φωτογραφία του γιού της.
Με αφορμή τα γενέθλια της μαμάς της πόσταρε μια φωτογραφία στην οποία ποζάρουν μαζί με τον μικρούλη, ο οποίος θα πάρει το όνομα Σάββας.
«Χρόνια πολλά γιαγιάκα!!! ❤️
#HappyBirthDay #bestmom #bestgrandma#WeLoveYou #3generations», έγραψε η πανέμορφη Δούκισσα στη λεζάντα
Φυσικά οι καρδούλες έπεσαν βροχή!

Διαβάστε επίσης:











