Τριτοκοσμική και απαράδεκτη χαρακτηρίζει την εικόνα των στάσεων λεωφορείων σε ολόκληρη την επαρχία Πάφου η ΕΤΑΠ.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της, η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Πάφου επαναφέρει ακόμη μια φορά «την απαράδεκτη κατάσταση και την υποβαθμισμένη εικόνα που εκπέμπουν τα στέγαστρα στάσεων λεωφορείων τόσο των αστικών όσο και υπεραστικών γραμμών σε ολόκληρη την επαρχία».
Την στιγμή που όλοι οι φορείς επενδύουν εκατομμύρια στην αναβάθμιση της ποιότητας του αστικού περιβάλλοντος, δεκάδες εκατομμύρια σε υποδομές αναβάθμισης και δεκάδες χιλιάδες ευρώ σε προβολή για επικοινωνία της νέας αναβαθμισμένης εικόνας της πόλης και επαρχίας την ίδια στιγμή «αυτοπυροβολούμαστε λόγω ανεπάρκειας και ανευθυνότητας του Υπουργείου Μεταφορών», υποστηρίζει.
Καθημερινά, προσθέτει, «παρουσιάζουμε στα εκατομμύρια των επισκεπτών μας αλλά και στις χιλιάδες διερχομένων στην επαρχία μας την απαράδεκτη και τριτοκοσμική κατάσταση που εκπέμπουν τα στέγαστρα στάσεων των λεωφορείων».
Αναφέρει επίσης πως οι εγκαταστάσεις είναι πεπαλαιωμένες. Πολλές φορές δεν έχουν κανένα σκέπαστρο ούτε και καθίσματα αλλά ούτε και περιμετρική κάλυψη. «Δεν διαθέτουν κανένα ίχνος τεχνολογίας, ψηφιακή ή άλλη πληροφόρηση».
Η ΕΤΑΠ σημειώνει επίσης πως οι υποδομές για ΑμεΑ είναι ανύπαρκτες.
Ιδιαίτερα στην ύπαιθρο έχουν εντοπίσει, προσθέτουν 40 διαφορετικά κατασκευαστικά είδη στάσεων/στεγάστρων λεωφορείων που σήμερα οι πλείστες εκπέμπουν μια απαράδεκτη εικόνα εγκατάλειψης.
Κάποια στέγαστρα, προστίθεται στην ανακοίνωση, είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο, κάποια από ξύλο, κάποια από πέτρα, κάποια από λαμαρίνες και κάποια με άλλα ευτελή υλικά.
Τα δε νέα στέγαστρα στάσεων που έχουν τοποθετηθεί, υποστηρίζει η ΕΤΑΠ, «μας έχουν κάνει περίγελο σε όλον τον πλανήτη αφού εκτός από τα πολύ συζητημένα κατασκευαστικά λάθη, λόγω της πλήρης ανεπάρκειας τους δεν παρέχουν ούτε καν επαρκή χώρο/καθίσματα ούτε και στοιχειώδες σκέπαστρο σκίασης/προστασίας από τις κλιματολογικές συνθήκες».
Ακολούθως αναφέρεται και στη μη ύπαρξη υπηρεσίας έκδοσης εισιτηρίων των δρομολογίων online ούτε αγοράς ηλεκτρονικών εισιτηρίων π.χ από πλατφόρμες αλλά ούτε και επιλογή αγοράς με πιστωτική κάρτα στο λεωφορείο παρά μόνο μετρητά.
Καταληκτικά η ΕΤΑΠ καλεί τους αρμόδιους να λάβουν άμεσα και δραστικά μέτρα ώστε «να βελτιωθεί η όλη κατάσταση η οποία εκθέτει τη χώρα μας παγκοσμίως».
Το ζήτημα θα πρέπει να έχει επιλυθεί πριν την έναρξη της νέας τουριστικής σεζόν τον Φεβρουάριο 2026, καταλήγει η ανακοίνωση.
Πηγή: ΚΥΠΕ