inbusiness-news-logo cbn omada-logo celebrity-logo LOGO-PNG-108

Η καμπάνια της Tommy Jeans 2022 «Play to Progress» γιορτάζει την παιχνιδιάρικη δημιουργικότητα

 

H Superstar του Musical Tems, το εικονικό μοντέλο imma και ο βασιλιάς της Φιλαδέλφειας BikeLifeRex πρωταγωνιστούν στην καμπάνια της TOMMY JEANS Άνοιξη 2022

 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News Cyprus

 

Η Τommy Hilfiger ανακοινώνει την νέα καμπάνια της TOMMY JEANS Spring 2022 “Play to Progress”.

Προωθώντας την ιδέα της περιέργειας και της δημιουργικότητας, η TOMMY JEANS εξερευνά νέους τρόπους και εμπνέει το κοινό για μια θετική αλλαγή μέσω του πειραματισμού και του παιχνιδιού.

Τρεις δημιουργοί του μέλλοντος ενώνονται από διαφορετικές γωνιές του κόσμου για να δώσουν σάρκα και οστά στην καμπάνια “Play To Progress” μέσω της μουσικής, του Internet και της street κουλτούρας.

Άμεσα συνδεδεμένη με τις ρίζες του brand στην μουσική κληρονομιά, η Νιγηριανή υποψήφια για Grammy τραγουδίστρια, στιχουργός και παραγωγός Temilade Openiyi, γνωστή ως Tems (@temsbaby), πρωταγωνιστεί στο πρώτο κεφάλαιο της καμπάνιας.

Οι στίχοι και τα αφρο-beats της γιορτάζουν το δημιουργικό πειραματισμό και αξιοποιούν τη δύναμη του παιχνιδιού.

  

4191812398026444 SP22 TJ Fire TJW Music 1 4 300 GRACOL

 

4191812304113240 SP22 TJ Fire TJW Music 1 2 300 GRACOL-1536x1032

  

4191812335469642 SP22 TJ Fire TJW Music 1 5 300 GRACOL-1536x981

  

4191812314721376 SP22 TJ Fire TJW Music 1 6 300 GRACOL

  

4191812347325794 SP22 TJ Fire TJW Music 2 1 300 GRACOL

  

4191812322521476 SP22 TJ Fire TJW Music 2 2 300 GRACOL-1536x1023

 

Ο διευθυντής και φωτογράφος Bolade Banjo φωτογραφίζει την καμπάνια της Tems μαζί με τον στυλίστα Dunsin Wright και την εταιρία παραγωγής Pundersons Garden, την ώρα που το “Vibe Out” της Tems, από τον πιο πρόσφατο δίσκο της “If Orange Was A Place”, είναι το soundtrack της καμπάνιας. «Το να μαθαίνεις να βρίσκεις τη δική σου στάση ζωής, εξελίσσει την δημιουργικότητα σου. Αυτό θα πει ελευθερία», λέει η Tems, απαντώντας στο τι σημαίνει για εκείνη η καμπάνια “Play To Progress”. «Είχα κουραστεί να περιμένω βοήθεια. Έτσι, έμαθα στον εαυτό μου τις απαραίτητες δεξιότητες για να δημιουργηθεί ένα τραγούδι. Μόνο εγώ έχω τη δύναμη να αλλάξω τη μοίρα μου».  

 

4191812735146766 SP22 TJ Fire TJW Internet 2 01 300 GRACOL

  

4191812714554502 SP22 TJ Fire TJW Internet 1 01 300 GRACOL

  

4191812724850634 SP22 TJ Fire TJW Internet 1 02 2 300 GRACOL

  

4191812756051034 SP22 TJ Fire TJW Internet 1 03 300 GRACOL

  

4191812745754902 SP22 TJ Fire TJW Internet 1 04 300 GRACOL

 

Στο δεύτερο κεφάλαιο της καμπάνιας, το πρώτο CGI και υπερρεαλιστικό μοντέλο της Ασίας imma (@imma.gram), δημιουργία της εταιρίας Aww Inc., θολώνει τα όρια μεταξύ του πραγματικού και του εικονικού κόσμου.

Ο φωτογράφος Takako Noel φωτογραφίζει την καμπάνια της imma με τον διευθυντή φωτογραφίας Ryosuke Sato και τα visual εφέ του Masano Takeuchi.

Η μοναδική ύπαρξη της imma δημιουργεί ατελείωτες νέες δυνατότητες στη μόδα, στο metaverse, στις διαφημίσεις και στα social media.

Παράλληλα, ενώ η ταυτότητα, το γένος και οι ρίζες της δεν προσδιορίζονται, την διακατέχει μια χαρούμενη αίσθηση παιχνιδιού.

Τέλος, το τρίτο κεφάλαιο της “Play To Progress” παρουσιάζει εντυπωσιακά tricks και πειραματισμούς της Φιλαδέλφειας, καθώς ο μαστερ του BMX, Rayshawn Isaiah Washington, ή αλλιώς BikeLifeRex (@bikeliferex), εμπνέει τις γενιές του μέλλοντος να εξερευνήσουν την κοινωνία τους. Ως ένας σημαντικός υπέρμαχος των παιδιών και της street κουλτούρας, ο BikeLifeRex υποστηρίζει τη νεολαία του τόπου του, σε ένα ασφαλή χώρο για μάθηση αλλά και διασκέδαση μαζί με την ποδηλατική του ομάδα.

Ο φωτογράφος Jared Shebert και διευθυντής Ben Fitzgerald δημιουργούν την καμπάνια του BikeLifeRex, μαζί με την εταιρία παραγωγής Pundersons Garden.

Όλα τα ταλέντα της καμπάνιας φορούν το Chicago reversible Windbreaker, με τις iconic color block αποχρώσεις του brand.

Σε όλη την καμπάνια, η TOMMY JEANS αγκαλιάζει τη λογική του “Play To Progress”, ενώ ταυτόχρονα εισάγει το ανακυκλωμένο denim.

To νέο denim πρόγραμμα εστιάζει στη βιωσιμότητα στο στιλ, με 100% ανακυκλωμένο τζιν, συμπεριλαμβανομένου του τζιν υφάσματος από κάνναβη.

 

4191813052454834 SP22 TJ Fire TJM Street 2 2276 300 GRACOL

  

4191813042158702 SP22 TJ Fire TJM Street 2 3264 300 GRACOL

  

4191813073359102 SP22 TJ Fire TJM Street 2 1621 300 GRACOL-1536x1024

  

4191813062906968 SP22 TJ Fire TJM Street 2 3503 300 GRACOL

  

4191813083655234 SP22 TJ Fire TJM Street 2 2090 300 GRACOL

 

 

 

;