Λίγες ημέρες απομένουν για το πρώτο παιχνίδι του ΑΠΟΕΛ στο πρωτάθλημα που είναι εκτός έδρας κόντρα στον Ερμή Αραδίππου στο πλαίσιο της 3η αγωνιστικής του Πρωταθλήματος CYTA.
Την ανυπομονησία τους για την έναρξη των αγωνιστικών τους υποχρεώσεων επιδεικνύουν οι «γαλαζοκίτρινοι», με τον Τόμας Ντε Βινσέντι να είναι ανάμεσα σ' αυτούς, ο οποίος με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό παρουσιάζει τα αποδυτήρια της ομάδας πριν από την προκαθορισμένη προπόνηση στον Αρχάγγελο.
Δείτε την ανάρτηση:
<











