Ο Γιώργος Μουκίδης γνωστοποίησε μέσα από το facebook του ότι θα στείλει εξώδικο στον Νότη Σφακιανάκη να μην τραγουδά τις επιτυχίες που του έχει γράψει.
Μάθε όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News
Τι λέει ο Σταμάτης Γονίδης;
Ο καλλιτέχνης είπε στην κάμερα της εκπομπής «Φτιάξε καφέ να στα πω»: «Θα μπορούσε ο Μουκίδης να διαμαρτυρηθεί κατευθείαν στον Νότη. Ήδη του τα έχει δώσει, τώρα από εκεί και πέρα όλες αυτές οι κινήσεις έχουν κάποια υστεροβουλία. Εγώ αυτό που έκανε ο Μουκίδης δε το θεωρώ σωστό. Όλα τα άλλα είναι για τον τύπο. Είναι σα να του κάνεις ένα δώρο και να του το παίρνεις πίσω»!
Δείτε το βίντεο!
Στο ίδιο βίντεο μίλησαν Σάσα Σταμάτη και Χρήστος Χολίδης
Η Σάσα Σταμάτη αποκάλυψε τα επόμενα σχέδιά της. Θα συνεχίσει στον ΣΚΑΙ; Θέλει να κάνει και του χρόνου την ίδια εκπομπή; Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια ανέφερε στην κάμερα «Δεν μου έχουν δώσει ούτε πράσινο, ούτε κόκκινο φως για του χρόνου. Φαντάζομαι ότι πρέπει να τελειώσει η σεζόν για να μου πουν κάτι οι ιθύνοντες. Εγώ περνάω καλά στον ΣΚΑΙ… Προς το παρόν δεν μπορώ να κάνω υποθέσεις. Ότι πέρασα από το πρωινό και ήμουν στο πάνελ δε σημαίνει ότι μπορώ και να παρουσιάσω πρωινή εκπομπή. Δεν είναι τόσο εύκολα όλα»!
Ο Χρήστος Χολίδης σε έντονο ύφος είπε στην κάμερα του Φτιάξε καφέ να στα πω: «Ποτέ δεν έχω πάρει τηλέφωνο φωτογράφο για να στήσω θέμα… Ποτέ δεν ασχολήθηκα…»! Και πρόσθεσε ο τραγουδιστής φανερά ενοχλημένος: « Καλώς ή κακώς είμαι με γνωστά κορίτσια και ο κόσμος θέλει να μαθαίνει. Αυτό! Τώρα ότι κρύβομαι εγώ καλά μπράβο μου»!