Η αξία της μάρκας, το λεγόμενο "brand value" της Toyota, αυξήθηκε κατά 16% με αποτέλεσμα να παραμείνει η Νο1 αυτοκινητοβιομηχανία στην αναφορά Best Global Brands 2015 που δημοσίευσε η Interbrand υπερασπίζοντας παράλληλα τη θέση της στο Top 10 από πέρσι.
Σε σχετική ανακοίνωση της Toyota αναφέρεται: "Η αξία της μάρκας Toyota αποτιμάται τώρα στα 49.048 εκατομμύρια Αμερικανικά δολάρια (USD). Είναι η 12η συνεχόμενη χρονιά που η Toyota κατατάσσεται στο Top 10 ανεβαίνοντας και μάλιστα στην 6η θέση από την 8η που ήταν πέρσι".