Στην συνάντηση που θα έχουν αύριο στη Νέα Υόρκη Αντόνιο Γκουτέρες και Μαρία Άνχελα Ολγκίν στρέφεται το ενδιαφέρον σε ό,τι αφορά τα επόμενα βήματα στο Κυπριακό και την σύγκληση άτυπης πενταμερούς διάσκεψης, στο πλαίσιο της νέας πρωτοβουλίας που βρίσκεται σε εξέλιξη από πλευράς του γενικού γραμματέα του ΟΗΕ.
Η συνάντηση Γκουτέρες με την προσωπική του απεσταλμένη για το Κυπριακό χαρακτηρίζεται ως καθοριστική, δεδομένου ότι η κ. Ολγκίν θα ενημερώσει τον επικεφαλής του διεθνούς οργανισμού για το περιεχόμενο των επαφών της στο τρίγωνο Λευκωσία, Άγκυρα, Αθήνα, λίγο προτού μεταβεί στις Βρυξέλλες για σειρά συναντήσεων με τους Ευρωπαίους αξιωματούχους και επιστρέψει εν συνεχεία στην Κύπρο, στις αρχές Ιουλίου, για νέες συναντήσεις με τους δύο ηγέτες.
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε το ΡΙΚ, κατά την συνάντηση Γκουτέρες-Ολγκίν δεν αποκλείεται να οριστικοποιηθούν, τόσο η ημερομηνία όσο και ο τόπος διεξαγωγής της διευρυμένης διάσκεψης, κατά πάσα πιθανότητα στη Γενεύη.
Σημειώνεται πως η κ. Ολγκίν, η οποία βρίσκεται ήδη στην έδρα του διεθνούς οργανισμού, συναντήθηκε και με την αναπληρώτρια γενική γραμματέα, Ρόζμαρι ΝτιΚάρλο.
Εξάλλου, σύμφωνα με πληροφορίες του ΚΥΠΕ, στη Νέα Υόρκη θα μεταβεί τη δεύτερη εβδομάδα Ιουλίου, ο ειδικός αντιπρόσωπος του Γενικού Γραμματέα Χασίμ Ντιάν, για ενημέρωση του Συμβουλίου Ασφαλείας για το Κυπριακό. Η ενημέρωση θα γίνει κεκλεισμένων των θυρών.











