powered by inbusiness-news-logo cbn omada-logo celebrity-logo LOGO-PNG-108

Αρριάνα Γιαλλουρίδου: Πολύχρωμο πάρτι προσωπικοτήτων η διαφήμιση - Η καριέρα στη Νέα Υόρκη και η δημιουργικότητα στη VML

H Αρριάνα Γιαλλουρίδου ανήκει στη νέα γενιά ηγετών που επαναπροσδιορίζουν το διεθνές τοπίο της διαφήμισης. Ως business development director της VML, ενός από τα κορυφαία δημιουργικά δίκτυα στον κόσμο, χαράζει στρατηγικές παγκόσμιας ανάπτυξης και οδηγεί νίκες σε απαιτητικά pitches για brands σύμβολα όπως Coca-Cola, Pizza Hut και Colgate.

Η καριέρα της, με σταθμούς σε Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Παρίσι και Λος Άντζελες, αντικατοπτρίζει μια ενδιαφέρουσα σύνθεση δημιουργικότητας, εμπορικής διορατικότητας και στρατηγικής σκέψης.

Με ακαδημαϊκή βάση στο LSE και εμπειρία από accenture έως κοινωνική επιχειρηματικότητα, η Αρριάνα αποτελεί απτό παράδειγμα του νέου προσώπου της διαφήμισης, το οποίο είναι διεθνές, καινοτόμο και οραματικό.

Πώς είναι να χτίζεις καριέρα στην πιο απαιτητική αγορά διαφήμισης του κόσμου;

Ήταν και παραμένει ένα συναρπαστικό ταξίδι γεμάτο απρόβλεπτες διαδρομές. Ξεκίνησα την καριέρα μου στον τομέα της διαφήμισης στη Νέα Υόρκη, που για μένα και για πολλούς αποτελεί τη Μέκκα της διαφήμισης.

Λίγα βήματα από το πρώτο μου γραφείο, στο 3 Columbus Circle, βρίσκεται η Times Square, η μεγαλύτερη διαφημιστική σκηνή στον κόσμο. Εκεί συνεργάστηκα με μερικούς από τους πιο βραβευμένους creatives και strategists του χώρου σε μερικά από τα μεγαλύτερα brands: Από την Wendy’s και την Amazon μέχρι τη New Balance και την Colgate.

 Τι σε γοητεύει και τι σε δοκιμάζει περισσότερο στην Αμερική;

O τρόπος που δουλεύουμε και σκεφτόμαστε είναι πάντα συναρπαστικός. Κάθε brief είναι σαν μια νέα άσκηση πνευματικής γυμναστικής. Η Αμερική προσελκύει στον τομέα μας δυναμικούς, οραματιστές και πρωτοπόρους επαγγελματίες από όλο τον κόσμο και αυτό το λατρεύω.

Συνεργάζομαι καθημερινά με high flyers, ανθρώπους που καινοτομούν, δημιουργούν τάσεις και εξελίσσονται διαρκώς, μοιραζόμενοι κοινές αξίες και φιλοδοξίες.

Υπάρχει μια κοινή επιδίωξη για αριστεία που με εμπνέει καθημερινά. Από την άλλη, είναι μια ταχύτατη και άκρως ανταγωνιστική αγορά, οπότε πρέπει πάντα να σκέφτεσαι γρήγορα, να προσαρμόζεσαι και προπαντός να εξελίσσεσαι.

Η Αμερική είναι η πιο απαιτητική και ανταγωνιστική αγορά διαφήμισης. Δεν σε φόβισε αυτό;

Ποτέ δεν με φόβισαν οι τίτλοι, οι ιεραρχίες ή τα μεγάλα ονόματα. Η εταιρεία μου λειτουργεί με πολυεπίπεδη δομή και αυτό μου ταιριάζει απόλυτα. Επιπλέον, μεγάλωσα ουσιαστικά μέσα σε ένα διαφημιστικό περιβάλλον, οπότε η χαοτική ενέργεια της ημέρας του pitch δεν με αιφνιδίασε ποτέ.

Πιστεύω ότι ο τρόπος που στέκεσαι, ο σεβασμός προς τους άλλους και η καθαρότητα στη φωνή σου είναι αυτά που σου εξασφαλίζουν μια θέση στο τραπέζι, αρκεί να έχεις κάτι ουσιαστικό να πεις.

Ποια ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετώπισες για να κερδίσεις θέση στο τραπέζι;

Η διαφήμιση είναι ένα πολύχρωμο πάρτι προσωπικοτήτων και για να σταθείς χρειάζεσαι σωστή στάση, δυνατή φωνή και αυτοπεποίθηση. Υπάρχουν πάντα ευκαιρίες και θέσεις στο τραπέζι, φτάνει να είσαι ανοιχτός να τις δεις και να τις διεκδικήσεις με σκληρή δουλειά και προσπάθεια.

Η μεγαλύτερη πρόκληση για μένα ήταν να μάθω ότι είναι εντάξει να ακούς, τουλάχιστον τους πρώτους μήνες. Να καταλάβεις ότι πίσω από τη φλυαρία και το jargon η ουσία βρίσκεται πάντα στις καλές ιδέες. Και το μεγάλο ερώτημα είναι: Πώς φτάνεις σε αυτές;

Ποιο είναι το μεγαλύτερο μάθημα που σου έδωσε η δουλειά με πολυεθνικές ομάδες και παγκόσμια brands;

Η παγκόσμια απήχηση δεν επιβάλλεται από πάνω προς τα κάτω. Χτίζεται μέσα από προσεκτική δημιουργία, έλεγχο και συνδημιουργία με το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι.

Τα global brands που ξεχωρίζουν δεν γίνονται ποτέ συγκαταβατικά, αντλούν τοπικές γνώσεις, τις ελέγχουν για να δουν αν πραγματικά έχουν απήχηση και δημιουργούν αληθινή σύνδεση. Είναι πιο σημαντικό από ποτέ να συνδημιουργείς, να αποφεύγεις τις γενικεύσεις και τις υπεραπλουστεύσεις.

Πώς επιτυγχάνεται η σύνδεση με τους συνεργάτες και κατ’ επέκταση με το κοινό;

Για να δημιουργήσεις ουσιαστικές συνδέσεις, χρειάζεται να αφουγκράζεσαι σε βάθος τον καταναλωτή, τις ανάγκες, τα συναισθήματα, τις ορατές και αόρατες επιθυμίες του. Κάθε χώρα, κάθε κουλτούρα, κάθε κοινό κουβαλά δικές του μοναδικότητες, αλλά και κοινές ανθρώπινες αξίες που μας ενώνουν.

Οι καταναλωτές είναι πιο έξυπνοι και πιο απαιτητικοί από ποτέ και δεν διστάζουν να σε επικρίνουν. Το έχουμε δει όλοι αυτό σε διάφορα brand scandals.

Πώς διατηρείς ψυχραιμία και καθαρή σκέψη όταν δουλεύεις σε projects με τεράστια πίεση χρόνου και υψηλό διακύβευμα;

Έμαθα να ξεχωρίζω τι είναι απολύτως απαραίτητο και τι είναι ωραίο να υπάρχει. Συνειδητοποίησα, επίσης, ότι ο  αλληλοσεβασμός και ένα ήρεμο περιβάλλον γεννούν πάντα πιο παραγωγικές ομάδες. Επίσης, η πίεση μπορεί να γίνει καύσιμο αν ξέρεις πώς να τη διαχειριστείς. Με την εμπειρία που απέκτησε καταλαβαίνω, πλέον, τι αξίζει να σε αγχώσει και τι όχι.

Τι ρόλο παίζει η πολιτισμική σου ταυτότητα στο πώς ηγείσαι, δημιουργείς και επικοινωνείς σε μια πολυπολιτισμική αγορά;

Είμαι εξαιρετικά τυχερή που πέρασα την ενήλικη ζωή μου ζώντας και δουλεύοντας σε διάφορες γωνιές του κόσμου. Τα 20s μου ήταν γεμάτα μετακομίσεις, χτίσιμο νέων κοινοτήτων και διαρκή προσαρμογή. Δεν θα το άλλαζα με τίποτα.

Αυτό με έκανε πιο συμπονετική ως ηγέτιδα, μου έμαθε την αξία της διαφορετικότητας στις ομάδες και με εξόπλισε με άπειρες ιστορίες, εμπειρίες και παραδείγματα εξαιρετικής δουλειάς.

Λατρεύω να μιλάω στους ανθρώπους για την Κύπρο. Είμαι απίστευτα περήφανη για την εθνική μου ταυτότητα και κάθε ευκαιρία να μιλήσω για τον πολιτισμό, την ιστορία μας και φυσικά το φαγητό μας, είναι για μένα χαρά.

*Οι πρωταγωνιστές του επιχειρείν αλλάζουν,  τη δύναμη των σημαντικών αποφάσεων αναλαμβάνει η νέα γενιά επιχειρηματιών Gen Z & Millennials και η IMH παρουσιάζει, με υποστηρικτές τέσσερις από τις πιο αξιοσημείωτες εταιρείες της Κύπρου - Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Bank of Cyprus, PwC και Cablenet - το εντυπωσιακό Gen Z & Millennial Project:  Η Nέα Γενιά Eπιχειρηματικών Ηγετών της Κύπρου, με στόχο να εντοπίσει, να κατανοήσει και να προβάλει τους νέους movers and shakers της αγοράς.

Project Partners: Τράπεζα Κύπρου, Cablenet, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου και PwC

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Promotional Rep NewsFeed
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
;